lørdag 17. januar 2009

Om hårklipping....

Jeg har nå tatt en av årets oblogatoriske hårklipper på mannen, lillebror og prinsessa. Å...jeg er ikke noe frisøremne altså, det er sikkert. Var å kjøpte meg en skikkelig frisørsaks her om dagen. Å klippe hår med en saks som gnager av håret i stede for å klippe er lettere sagt enn gjort. Snakker av erfaring... :) Men denne gangen var det andre boller. 
Mannen begynner jeg å bli vant med å klippe, han har jo krøller noe som forenkler det hele litt.Prinsessa har stritt langt hår som det bare er å klippe rett over, enkelt.  Guttungen derimot, han har pinnstritt hår og er en turbo på 1,5 år. Så godt plassert i tripp trappen utstyrt en diverse spiselige fristelser satte jeg i gang..... Resultatet....ikke bra. Så tenkte jeg skulle rette litt på det med hårmaskina jeg fikk av min snille svigerfar en gang....Resultat; enda verre. Nå så gutten ut som et skamklipt lite bøllefrø med fjeset fullt av sjokolade. Glemte å ta bilde da. Så da måtte saksa til pers igjen. Ble sånn passe til slutt, men noe kortere da enn det mamman i utgangspunkete hadde tenkt seg.

Ikke lett å være frisør nei....

hehe.

Ingen kommentarer: