tirsdag 6. januar 2009

Vakre Norge....


Johs var på topptur på søndag, mend jeg passet ungene. Neste søndag er det min tur :) jippi.

Jeg må bare få takke for at vi er så heldige å få bo i et fredelig land, langt borte fra krig og elendighet. Etter jeg fikk barn så er det utrolig vanskelig å se barn som lider på tv. Nå for tiden florerer jo bildene, og jeg må si at jeg skjønner at folk er på palestinerene sin side slik som mediene fremstiller krigen. Hadde de nå bare nyansert det litt. Hamas gjemmer seg jo blandt de sivile og gjerne i nærheten av barn. Dermed oppnår de jo at verden ser på Israel som noen syndebukker som tar sivile liv med "vilje". Men ingen nevner at Hamas er feige og bruker de sivile som levende skjold. Det er fryktelig at de ofrer sivilbefolkningen, sine egne....barn..... Dette er det svært få medier som formidler. Måtte bare nevne dette for det opprører meg....
Posted by Picasa

1 kommentar:

hjemme bra sa...

Hei.
Koselig å lese i bloggen din.
Enig i at det er godt å leve i eit fredeleg land! Det er ein velsignelse. Det å kunne gå ut i naturen uten å vere redd for fiender, granater o.l.
Det skal bli godt når Fredsfyrsten får ta styringen i verden! No håper eg at de som lider og har det vondt kan få ta imot Fredsfyrsten i sine hjerter! Da har de Himmelen i vente!

Ønsker deg og familien ein god søndag.