torsdag 26. mars 2009

Heisann...

Her er det fantasisk vær for tiden og jeg har så masse jeg skulle gjort inne, men jeg bare må ut i sola. Som de fleste har fått med seg er det 30 årsdag her på søndag og da må det jo bakes, ryddes og vaskes. Men det er ikke lett når sola skinner hver eneste dag. I dag skal jeg på styremøte så jeg får ikke gjort noe i kveld heller, ja ja det ordner seg nok. Johs har med seg pcn på jobb så jeg får ikke lagt inn noe bilde denne gangen.

Ha en strålende deg alle sammen... Nå er det en liten kar som har ligget til lading i 2,5 time så nå er det på tide han får ut litt energi.

klem

2 kommentarer:

Asbjørn sa...

ligge til lading :)! Den var fin!! Har ein her og som ligger til lading sånn med jevne mellomrom!!

Siri

hjemme bra sa...

Gratulerer med 30 års dagen. Håper du har eit kjempekoselig selskap sammen med gode venner.
Var hos O.K. i går, ho sa ho skulle i selskap :-
)