lørdag 7. mars 2009

På tide meg litt kaker igjen.....

Bestillingskake: Jeg har nettopp levert fra meg denne kaken. Det er en sjokoladekake, fylt med bringebærfromasj, og sjokoladekrem. Har også hatt sjokoladekrem rundt kaka før jeg har tatt på et lag med hvit marsipan fra Pals. Dere kan kanskje se hva damen som skulle få denne kaka driver med.... All pynt er laget i marsipan ( untatt strikkepinnene). Håper den faller i smak.




Ellers er jeg rett og slett litt i vårstemning, sola skinner og snøklokkene har tittet frem. Jeg blir så glad når våren kommer, en fantastisk årstid. Nå skal vi ut og leke...

Ha en strålende dag alle sammen.

klem
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå fin. Du gjerne har vårsteming du - d har faktisk vi her oppe i snøfjellene også. Men vårklokker har vi ikke - eller mener du snøklokker kanskje :-)
God helg til dere. Storesøsterklem

Unknown sa...

Den kaka kjem ikkje til å gå upåakta hen - eller ned! Den var utruleg fantasifull! Det verkar som du har ei oppkome av gode idear. Skal helsa frå svoger Åsmund og svigerfar.

Asbjørn sa...

du er nå heilt vanvittig flink... og så kreativ!!
Håpe alt står bra til!

Ser ut til at me må drøye husmorferien til en familieferie til sommeren. Økonomien som tilsier det.

Anonym sa...

Herlighet for en kake, Ingunn... For en tålmodighet du har til detaljer!
Her er det også vårstemning, snøklokker og maling av huset ute i solen.. Johanne er i hundre i hagen sin! Du kan forresten titte på bilder av huset inne, på piczoen. Vi koser oss voldsomt!
klem Torunn

hjemme bra sa...

Den kaka var flott!
Kjempe gøy med ei så personlig kaka. Det har eg virkeleg sansen for!!!

Håper de har det bra.

Treigt med blogging hos meg. Fotoaparatet er til reprasjon... og uten bilder blir det visst lite blogging.....