lørdag 27. november 2010

kake....

Helgens kakebestilling er levert. Vanlig sukkerbrød, rørte jordbær, vanilje- og fløtekrem samt hakket freia melkesjokolade. Trekt med hvit marsipan....som forøvrig begynner å bli farlig dyr syns jeg...nå koster den 125 kr kg. På denne kaken har jeg brukt ca 600 gr.


Denne lille frøkna har akkurat våknet etter å ha sovet 3 timer skjønnhetssøvn ute i 9 minusgrader:)) Hun var kokvarm så jeg må nok revurdere det hun hadde på seg. En liten kald nesetipp stakk ut av dunposen...
I dag nådde lillesøster enda en milepel i livet sitt; hun ålte seg for første gang. Mamma`n syns det er fantasisk å se at hun utvikler seg som hun skal, men samtidig veeeldig trist å se at tiden flyr så fort (den flyr nesten fra meg føler jeg). I morgen er hun 7 mnd blitt.

En litt sentimental mamma her...

Ha en fin fin kveld alle sammen
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: