torsdag 18. november 2010

koselige sysler:))

Jeg har laget lilla ullhjerter med sølvbånd i til å henge i vinduet. Har laget ganske mange så det er mulig det blir noen gaver av det også. Får ikke frem den rette fargen og "looken" på bildet. De er finere i virkeligheten enn de ser ut på bildet.

Så har jeg ei lita smokkejente i hus og da må en ha smokkelenker. Så her er et lite utvalg av de jeg har laget i kveld:)) De er laget av seleklips, svarte o-ringer og ripsbånd. De kan jo også brukes til å klype fast leker så slipper en å måtte bøye seg 100 ganger for å plukke opp lekene som de små etter hvert syns er festlig å kaste på gulvet:))
Jeg har også laget smekkeklips...med denne saken i stelleveska så kan alt brukes som smekke. Den er justerbar også:))
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Ingeborg sa...

Hei Ingunn og resten av familien V! Så fine ting du har laga - og for ein effektivitet! Det ser ut som du får gjort mykje på kort tid. Er det du som har laga kakene? Eg er heilt imponert!!

Helsing Ingeborg, som surfar litt på nettet og finn spanande ting og kjende fjes :)

fru v sa...

Hei Ingeborg:)))

Så kjekt at du stikker nesa di innom bloggen min og veeeeldig gøy at du legger igjen en kommetar. Håper alt er bra med deg og dine Ja kakene har jeg laget, veldig kjekt å lage kaker.Men det blir litt for liten tid til sånne ting for tiden når man har tre unger under skolealder.

Klem