torsdag 27. november 2008

Da reiser jeg.....

...om 8 timer. Jeg skal ha en skikkelig husmorferie til Israel sammen med Linda. Dette blir spennende. Det er lenge siden jeg har vært så langt borte, dvs jeg har aldri vært så langt borte fra ungene. Det var med litt vemod jeg la ungene i kveld. Det kan jammen være travelt med unger men når jeg nå skal være uten dem i 10 dager kommer jeg virkelig til å savne dem, og Johannes selvsagt. Den 29 nov har vi vært sammen i nøyaktig 10 (!!!!!!) år, litt trist å ikke få feire den sammen med han.

Vi skal i et bryllup i Jerusalem på mandag og så skal vi få med oss de viktigste stedene hadde vi tenkt. Får se hvor mye tid vi får, kanskje det blir en tur ned til eilat og rødehavet. Håper på litt bedre vær enn det vestlandet kan by på om dagen. Her er det bare fuktig hele tiden.

Så nå blir det stille på bloggen en stund (har ikke satt meg inn i mobilblogging enda). Ha en fin uke alle sammen.

klem klem

Ingen kommentarer: